Persoal directivo da Casa do Patrón de Lalín visitou hoxe, martes 12 de outubro de 2021, o Museo do Médico Rural de Maceda (Ourense), onde recoñeceron: “a extraordinaria homenaxe ao impagable traballo do médico rural na nosa Galicia, feito dende o corazón por un médico exemplar que exerceu a súa profesión por aquelas terras durante 42 anos.

Sen dúbida unha persoa fóra do común, que continúa loitando por mellorar a vida das xentes do noso rural despois da súa xubilación, dun xeito totalmente altruísta e xeneroso. Parabens o noso amigo Dr. José Lage.”

Dende o Museo estamos  colaborando coa recreación de un consultorio do médico rural no seu museo etnográfico y que entregamos diversos instrumentos médicos…