O martes, 20 de decembro de 2022, José Manuel Lage, presidente, e José Juan Pérez, secretario do Museo Médico Rural, desprazáronse ata Celanova para compartir experiencias cun médico rural.

Trátase do doutor Recaredo Vega Bernárdez, que con máis de noventa anos nos recibe no seu antigo despacho e comparte connosco infinitas experiencias nas que nos conta como era a vida destes profesionais que traballaban os 365 días do ano, e “día e noite”, en o seu caso, durante os seus 38 anos de profesión asistindo a pacientes de Verea, A Bola e un medio Celanova.

O seguro agrario, as receitas, os medios que tiñan, como era o seu día a día…

Durante a visita, o doutor Recaredo aproveitou para cedernos material, doándoo ao Museo e para ser convocado para unha visita ás instalacións do Museo.