Organizada pola asociación “Ourensividad”, tivo lugar o 23 de outubro de 2023 a primeira “Andaina pola lonxevidade de Ourense”.

Representantes da Xunta de Galicia, do Concello de Barbadás, da Universidade de Vigo e de diferentes colexios profesionais vinculados ao ámbito sanitario participaron nesta aposta de Ourensividad, asociación formada por médicos, farmacéuticos e expertos en nutrición que poñen a Ourense no foco de atención. lonxevidade. Esta iniciativa partiu do Pavillón dos Remedios de Ourense e culminou no Pavillón de Deportes de Barbadás tras percorrer dous percorridos: un de 4 quilómetros e outro de 11 quilómetros. A andaina concluíu coa animación musical do Tibu.

O Museo do Médico Rural de Maceda estivo presente con José Manuel Lage, director do Museo, e José Juan Pérez, secretario, que colaboraron activamente na organización da devandita actividade.

Esperanza Cortiñas, de 106 anos, foi a protagonista. A centenaria abriu o escenario e o público deulle un rotundo aplauso.