Os días 8, 9 e 10 de maio de 2024 celebraronse no Auditorio Municipal de Ourense as XVII Xornadas de Xestión e Avaliación Sanitaria.

“Máis de 400 traballadores da saúde reunironse no marco de conferencias médicas relevantes a nivel nacional e internacional”. Durante o acto trataronse temas como “o uso de recursos sostibles, as novas tecnoloxías, a economía circular e o impacto ambiental”. O que importa é mellorar a atención ao paciente”. Ademais, salientouse a importancia dos 7 obradoiros de “alto impacto internacional”.

O propósito do evento foi “compartir experiencias e actualizar información para mellorar a asistencia sanitaria”.

O Museo do Médico Rural de Maceda estivo presente cunha exposición que presenta a realidade do Museo e un espazo de historia médica así como a nosa participación na ponencia sobre Atención Primaria.

Moitos dos asistentes interesaronse polo Museo. O día da inauguración do Congreso tivemos a visita de honra do Presidente da Deputación de Ourense, Luis Menor Pérez.

Más información: https://www.xviijornadasgestion.com

Galería de imágenes: