Mulleres rurais cartel

Organizada pola asociación Escola Rural de Saúde da Limia, a exposición “Mulleres símbolo do rural”, que comezou o seu percorrido pola Comarca da Limia en Porqueira -a mediados do pasado mes de marzo-, parará este mes de xullo na localidade de Sandiás.

A mostra -que reflicte, a través de fotografías e un breve repaso en cada unha delas, o papel que teñen moitas mulleres da Limia no desenvolvemento da vida rural- é unha boa oportunidade para afondar nos aspectos identitarios culturais, etnográficos e biográficos do mulleres da Limia, así como as súas achegas cotiás e históricas ao desenvolvemento do rural lixeiro.

Nesta ocasión, e acompañando a outras 14 mulleres símbolo, daremos visibilidade sobre todo ás mulleres que traballan a terra “para gañarse a vida”. Os de antes, os de agora e os que están pensando en facelo… non se nos ocorre un traballo máis nobre que conseguir comida para todos.

O acto de presentación terá lugar o venres 22 de xullo ás 19.00 horas. na Casa da Cultura de Sandiás e será presentado polo antropólogo e etnógrafo Manuel Mandianes Castro, o doutor José Manuel Lage Parente director do Museo do Médico Rural de Maceda e a socióloga Sortzez Garbia Zuazo. Tamén haberá unha actuación de danza de Ariana Pirela Sánchez e un dúo de clarinetes con Valeria Gutiérrez e Carla Bolaño.