Parteras
Cartel parteiras

Na tarde do venres 23 de setembro de 2022 tivo lugar no Auditorio Municipal de Xinzo de Limia, na Casa da Cultura, un acto organizado polo Consello da Cultura Galega e a Valedora do Pobo.

Baixo o nome de “Invisibilizadas para a Medicina” celebráronse varias xornadas e coloquios co eixo central da figura da muller na medicina.

Coa colaboración do Concello de Xinzo de Limia e a Escola Rural de Saúde da Limia. Contamos coa presenza de Elvira Lama, alcaldesa de Xinzo de Limia, Rosario Alvarez, presidenta do Consello da Cultura Galega e Dolores Fernández Galiño, Valedora do Pobo.

Dentro desta xornada, dende o Museo Médico Rural de Maceda contribuímos colaborando co estudo sobre a figura das “Parteiras” así como coa presentación da Fundación Museo Médico Rural.