El médico rural

Dende o 24 de marzo de 2023 e durante un mes pódese visitar na capital sevillana unha exposición baixo o título “O médico rural” na que se homenaxea á sublime humanidade dos médicos rurais, eses heroes comprometidos.

A mostra, organizada dende a fundación do Museo Médico Rural de Maceda e PSN (Seguro Nacional de Saúde), tamén axuda a dar visibilidade ao noso museo no sur de España.

PSN en Sevilla

Todo isto enmarcado pola inauguración dunha gran oficina no centro de Sevilla, desde a que a Previsión Sanitaria Nacional dará servizo ao seu grupo de preto de 12.000 profesionais da provincia.

Esta mutua aseguradora con máis de 90 anos de experiencia na protección dos profesionais sanitarios inaugurou este novo edificio coa presenza de numerosas personalidades da representación política, social, sanitaria e profesional da provincia, entre elas, o presidente do Parlamento andaluz, Jesús Aguirre, o presidente do Real Betis Balompié, Ángel Haro, o viceconselleiro de Sanidade da Junta de Andalucía, Miguel Ángel Guzmán, e o arcebispo emérito da cidade, Juan José Asenjo. Así mesmo, asistiron diversos membros dos colexios profesionais da provincia, en virtude do seu carácter representativo dos profesionais universitarios, que integran o colectivo protexido polo PSN: o presidente do Colexio de Farmacéuticos, Manuel Pérez, e diversos membros das xuntas de directores do Colexio de Veterinarios, Químicos do Sur, Enxeñeiros de Obras Públicas de Andalucía Occidental e Ceuta, Fisioterapia e Psicoloxía, Enxeñeiros de Minas ou Farmacéuticos de Granada e Cádiz, entre outros. No acto tamén estiveron representadas as sociedades científicas, concretamente as andaluzas de Cardioloxía e Traumatoloxía, e a de Pediatría de Andalucía Occidental e Estremadura.

O doutor José Manuel Lage, presidente da Fundación do Museo do Médico Rural, foi o encargado de supervisar a exposición “in situ”

Galería Fotográfica:

Inauguración oficina PSN en Sevilla e exposición Museo Médico Rural