O mércores 18 de setembro de 2024, ás cinco da tarde, recibiamos a visita de María del Carmen Rodríguez Vázquez (Carmiña) como nos prometía cando nos recibía na súa casa no mes de maio deste ano.

Carmiña, que conta con 95 anos de idade, viúva do doutor Manuel Álvarez Vázquez que viviu entre 1896 e 1990 coñecido como médico de Ramiranes onde exerceu como médico rural utilizando o cabalo para ir visitar aos seus pacientes e famoso por conservarse varias fotografías trasladándose aos domicilios a lombos da súa montura.

Durante a visita, acompañada do doutor José Manuel Lage, director do Museo, manifestou a gran ilusión que tiña e que un dos seus desexos era visitar o museo e facerse unha foto á beira do retrato do seu esposo.

Relatounos historias da súa dilatada vida e do seu esposo das súas vidas e da súa experiencia no exercicio da medicina rural.